Wednesday, 16 November 2011

oh kawan2 ku

hai smua...sihat??hehehe...yeaaa...cuti sekolah dah bermula..soo bermula lah epesod baru yg menyedihkan aku...nk tahu something??ok...aku ade sorang best pwen nama dy kiroro (bukan nama sebenar) n aku ada sorang kawan nama die sakura ( bukan nama sebenar gak) masa awal2 tahun dlu aku rapat nga sakura..then..walau pon aku x suke prangai sakura aku still brkawan nga dy...aku jd pendengar yg setia..aku jd penasihat yg berguna....n ats satu sebb yang 'RAHSIA' aku mula rapat nga kiroro...then...mgkin sakura rasa dirinya dipinggirkan kot...tp aku try la berbaik gak nga sakura...tp dy salah paham...then ade salah sorang 'member' kiteorang nama dy kirai (bukan nama sebenar) mula rapat nga sakura...satu hari kiroro x dtg skolah...kirai dengan muke blenye..tanya aku...nape kiroro x dtg??aku snyap....antara soalan yg salau dy tanya aku ialah ....sape best pwen aku..kiroro or sakura...aduiii,,,aku jawab..smua kwn baik aku...kalu dy x nk kwan aku aku x kesah..bukan mati pon..aku jawab cm 2...bila aku x mai skola...kirai tanya kiroro knape kwn baik x dtg??..salah ke aku berbaik nga kiroro...sbb aku layan kiroro lebih je sbb 2 dieorg wat cm 2...satu ary..kiroro bg aku s2 cadangan yg giler...dy ckp cm nie "weh sleepy (aku) nk x tahun depan kite buat2 gado??aq nk tahu r ape yg kirai,sakura n the gang x puas hati ngan kite...aku jawab ok jew...bg aku cadangan 2 cukup gile...x ase cm 2??hahaha...ape la..sbnarnya kiroro ade bg tahu aq..gang2 kirai ade  mengumpat aku...aku x tahu laa ape salah aku..mgkin silap aku kot sbb aku nie suke tunjukkan prangai sbnar aku..hadoiii...aku x suka berlakon(jd orag lain) x mooooo....ok la...sampai sini dulu aku  tulis...lain kali aku tulis lagi okey??sayang kowang...

No comments:

Post a Comment